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美容業界の「レコメンド」どうあるべきか。先行するファッション分野から学ぶ

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ARメイクアプリの中国Meituがシャオミと提携、市場での存在感を取り戻せるか

◆ English version: Can AR selfie app company Meitu regain market share? ◆ New English…

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SK-Ⅱスマートストア「第3世代」は、AR技術の実験場。より豊かな購入体験をめざ…

◆ English version: Shopping in SK-II Wonderland ◆ New English article ◆ 新着記事をお…

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YouCam メイクはどこまで深化するのか。アリス・チャンCEO独占インタビュー

◆ English version: YouCam Makeup trailblazes AR in beauty — Exclusive interview wit…

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「中国ユーザーのカスタマージャーニーを知る」など越境EC、基本の5ステップ

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美容サロンを逆転の発想で誰もが幸せになる。創業者たちの描くエコシステム

◆ English version: BeautyTech MeetUp Tokyo: The rise of savvy salons ◆ New English ar…

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パーソナライズ化とZ世代アプローチ。スタートアップが先ゆく日本のBeautyTe…

◆ English version: BeautyTech MeetUp Tokyo: Best foot forward for beauty startups ◆ …

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日本のGlossierはどこか。熱量あるものづくり、発信するファンによるD2Cの…

◆ English version: How homegrown D2C brands are shaking up the Japanese market ◆ New …

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新しい発想や素材で海外バイヤーの目を引く日本ブース。コスモプロフ・アジア2018

◆ English version: Japanese firms captivate overseas buyers with new materials and ide…

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コスモプロフ アジア2018はナチュラル&オーガニックが圧倒的な存在感

◆ English version: Natural, organic cosmetics take center stage at Cosmoprof Asia ◆ Ne…