中国

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中国の美容業界で広がる、二次元キャラクターやバーチャルヒューマンの起用

◆ English version: Virtual Characters Are The New Opinion Leaders In China’s Beauty I…

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創業123年の中国化粧品企業「Jahwa」、ロレアル出身CEOの改革とDXでV字…

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中国で伸びるラグジュアリー市場を牽引する90后、価値観が多様化する00后

◆ English version: The post-90s generation drives the growing luxury cosmetics market i…

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中国bilibiliで化粧品ブランドが公式を相次ぎ開設、購買も可能なプラットフォ…

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中国MCNはライブコマース活況で独自の進化、2万社の7割が美容分野を重視

◆ English version: MCNs get new lease of life in China as live commerce gets increasing…

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Glossierや完美日記、ユニコーン級D2Cブランドの成長を支えるファンコミュ…

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中国漢方コスメ、製薬会社の信頼性とTikTokなどソーシャル活用で若者に浸透

◆ English version: Growing demand for health and beauty boost market for cosmetics made…

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資生堂、ロレアルなど外資からKOLまで、COVID-19影響下の中国はどうだった…

◆ English version: Cosmetics in the time of COVID-19: Impact on China’s beauty market,…

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中国の非接触リテール、美容部員によるライブ動画などで封鎖でも売上を堅持

◆ English version: Beauty care in the time of Corona: “No-touch” retail and staff-hos…

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中国Q&Aプラットフォーム「Zhihu(知乎)」が美容分野を強化、各社が使途を模…

◆ English version: China’s information platform Zhihu catches the eye of beauty compan…