バックナンバー読み放題プラン

+6

コーセーが「衝撃的」な出会いを果たしたアクセラレーター・プログラムは2年目へ

◆ English version: KOSÉ’s accelerator program leads to a quantum leap ◆ New English…

+2

一条やURなど、中国ユニコーンが提供する上質なライフスタイルと購買体験

◆ English version: For China’s middle class, ‘new retail’ unicorn startups offer hi…

+8

LUSHがデジタルを通じて実現する”ネイキッド”、心に響くサステナビリティ

◆ English version: LUSH opens largest Asian flagship store in Shinjuku, Tokyo ◆ New E…

+19

中国ブランドの躍進~韓国風メイクアップとメンズコスメ全盛【中国美容博覧会2019…

◆ English version: 4 trends seen at China Beauty Expo 2019: naturalism, lipstick, Kore…

+12

中国ブランドのスキンケアは、天然・自然志向がますます高まる【中国美容博覧会2019】

◆ English version: 4 trends seen at China Beauty Expo 2019: naturalism, lipstick, Kore…

+6

シンガポールのVCが語る、美容やファッション起業家が世界を目指すためのノウハウ

◆ English version: Singapore VCs teach beauty and fashion entrepreneurs how to take on…

+2

UNPAなど、ニベア・アクセラレータが選んだ韓国の美容スタートアップ5社の顔ぶれ

◆ English version: The 5 Korean beauty startups selected by NIVEA Accelerator ◆ New E…

+5

#SephoraSquadは、セフォラのインフルエンサー「発掘と育成」戦略の最先…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+7

杉野服飾大の学生と考えるビューティテック。身近ながら未解決の課題がみえる

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+2

MEDULLAなど、最適解を求めて進化する世界のパーソナライズドシャンプー動向

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…