中国

93
+4

リアル店舗と美容分野重視のJD.com、没入型ストアと即時配送網でアリババを猛追

◆ English version: JD.com boosts offline reach and beauty sector presence with an eye …

+4

2021年、中国化粧品分野のニューリテール、OMO型店舗の進化と増加が止まらない

◆ English version: The Unstoppable Evolution and Growth of New Retail in China’s Cosm…

+4

テンセントがプレミアアンチエイジングとの戦略提携、美容分野にも注力の最新動向

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Face…

+3

ONLY WRITEなどOMO型・無人店舗好調、新興の中国化粧品リテールの新潮流

◆ English version: The New Wave of Chinese Cosmetics Retailing: OMO Success and Unstaf…

+8

日本直送越境ECなど、小ロットでも中国市場開拓が可能な支援サービス続々登場

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Face…

+5

すべて試せる「H.E.A.T」、「健康星球」はヘルスケアID構想、急成長の中国新…

◆ English version: The H.E.A.T is on with the trailblazing growth of China’s cosmetic…

+4

中国でニーズ増の越境EC、大眼睛買買買などニッチブランドを扱うプラットフォームも

◆ English version: Booming business for new Chinese cross border e-commerce platforms,…

+5

眠れる「中国フレグランス市場」が急成長、欧米ブランドに加え新興ブランドも活発化

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Face…

+4

P&Gが中国で加速させるデジタル施策とOLAYのパーソナライズスキンケアの勝算

◆ English version: P&G’s digital strategy pushes for Olay in China ◆ New English arti…

+4

バーバリーがWeChatミニプログラムでリアルと融合の「ソーシャルリテールストア…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…