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韓国lululab、AI肌分析×レコメンド精度の高さで市場をリード。CEOに聞くその背景

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サムスンやP&Gが競うビューティルーティンを変える最新デバイス【CES2020】

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パーソナライズヘアカラー「COLORIS」に始まる“ニードルブランド戦略”のすべて

◆ English version: Pinning down success with COLORIS’s “needle brand strategy” ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリ...

K-Beautyドリーム続々登場か。韓国H&Bストアが育むエコシステム

◆ English version: How long will the K-beauty dream last? We examine South Korea’s H&B store ecosystem ◆ New English article ◆ 新着記事を...

FaB パリ。循環型、クリーンビューティの起業家は消費のあり方を変えられるか

◆ English version: At FaB Paris, fashion and beauty entrepreneurs aim for ethical consumption ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けしま...

BeautyTech.jp著者&編集部による2020年に注目したい分野、コト、モノ

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「スタートアップの革新的サービス」美容業界を読み解くまとめ(3):New Year Special

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3回目のFaB Tokyoで起業家たちが語るフェムテック、D2C、海外市場開拓

◆ English version: Femtech, D2C and overseas market exploration focal points at FaB Tokyo’s 3rd meetup ◆ New English article ◆ 新着記事を...

CEW France、美容業界エグゼクティブがスタートアップに学ぶエコシステムと透明性

◆ English version: CEW France spotlights the potential of startups amidst big beauty brands ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします...

超パーソナライズ化へ、DNAレベルで化粧品マッチング。米EpigenCareなどの挑戦

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