国別

9
記事

「クラランス・ラボ」消費者と共に未来のブティックを作るポップアップストア

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

中国ではセフォラがひとり勝ち。化粧品小売チェーンのプライベートブランド考

◆ English version: Sephora reigns supreme in China among retailer private brands ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン...

コーセーの多角的オープンイノベーションはポートフォリオを広げ海外市場拡大へ

◆ English version: Kosé’s goes global with open innovation ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください...

2020年の韓国コスメ、激戦から生まれる注目トレンド&ブランドをGlowPickに聞く

◆ English version: Top picks by GlowPick for 2020: South Korean brands and trends to watch out for ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

サプリのパーソナライズ化が加速。生体情報やWeb問診で挑む日本の6ブランド

◆ English version: Six Japanese brands progressing the personalization of supplements with bio-information and online questionnaires ◆ New E...

サムスンやP&Gが競うビューティルーティンを変える最新デバイス【CES2020】

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

パーソナライズヘアカラー「COLORIS」に始まる“ニードルブランド戦略”のすべて

◆ English version: Pinning down success with COLORIS’s “needle brand strategy” ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリ...

データとアイディアで日本の香りカルチャーを大きく変える新興4ブランドの取組み

◆ English version: The Scent of Success: 4 new brands that are changing Japan’s fragrance culture ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

AR/AI搭載スマートミラーの多機能化で、境目のないユーザー体験【CES2020】

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...