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インドの「訪問美容」マッチングアプリのいま。女性の活躍、社会のアップグレードへ変革...

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OMO型ストアを柔軟に実現するTEMPOCLOUDの「購買体験の網の目」

◆ English version: TempoCloud to revolutionize the online-offline scene with more stores and live inventory access ◆ New English article ◆...

中国ブランドは、地方から都市圏の「95后」たちへも浸透中。YES! ICなどにみる躍進

◆ English version: How Chinese brands are infiltrating local areas and urban Gen-Zers ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下...

MESHWellやfatch、ファッション業界気鋭のHRスタートアップがつくる「つながり」

◆ English version: Two HR startups are changing how people work in Japan’s fashion industry ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けしま...

花王のオープンイノベーションで、技術と消費者ニーズは一貫して融合する

◆ English version: More Than Skin Deep: Kao develops cutting-edge beauty technology through open innovation ◆ New English article ◆ 新着記...

IKEA、バルマンなどVR/ARコンテンツの活用事例はこれからのヒントに満ちている

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LVMHが支援する仮想店舗技術などVR/ARのいま【Laval Virtual 2019】

◆ English version: Laval Virtual 2019: Big brands like LVMH eye virtual store experience technology ◆ New English article ◆ 新着記事をお届...

ブランドストーリーと手が届く価値。FaB NYで再定義されたポスト・ラグジュアリー

◆ English version: Luxury for everyone, the message from FaB New York meet-up ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンク...

アイスタイル、日本のメンズコスメ市場拡大のため全男性社員をインフルエンサー化へ【20...

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