ビジネス

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ノート

小紅書は勢いを維持できるのか。SNS型ECは競合の雲集や蜜芽なども成長加速

◆ English version: RED’s recent woes give rivals the green light to catch up on social commerce giant ◆ New English article ◆ 新着記事をお...

中国初のFaB開催、テック先進国で消費者が求めるニューラグジュアリーとは

◆ English version: FaB’s first China event explores new luxury’s appeal to tech-savvy consumers ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

スタイラーが主導する、ファッションのニューリテールとアジア展開モデル

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中国でM・A・Cが仕掛けるニューリテール店舗やゲームとのコラボは「体験」重視

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一条やURなど、中国ユニコーンが提供する上質なライフスタイルと購買体験

◆ English version: For China’s middle class, ‘new retail’ unicorn startups offer higher-quality lifestyles and shopping ◆ New English ar...

中国ブランドの躍進~韓国風メイクアップとメンズコスメ全盛【中国美容博覧会2019】

◆ English version: 4 trends seen at China Beauty Expo 2019: naturalism, lipstick, Korean styles, and men’s makeup ◆ New English article ◆...

中国発「シェア化粧ボックス」は競合も登場。サービスを体験してわかった課題感

◆ English version: Will China’s makeup booth industry leave a mark? ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登...

中国ブランドとして着々と成長する「自然堂」と「百雀羚」、それぞれの市場開拓戦略

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資生堂が激変の中国市場でニューリテール施策などイノベーション創出への動き

◆ English version: A look into Shiseido’s current strategy in the Chinese market ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリ...

中国の流行語「消費降級」。化粧品はプチプラ、せめてもの贅沢品、どちらに向かうのか

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