BeautyTech.jp記事

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花王が考えるポストコロナのSDGs、日本らしさのあるESG戦略でめざすもの

◆ English version: Kao’s clean and green ESG strategy rooted in traditional “win-win-win” Japanese philosophy ◆ New English article ◆ 新…

完美日記だけじゃない。GirlCultなど勢いのある中国新興8ブランドを紹介

◆ English version: Beyond Perfect Diary: 8 new Chinese beauty brands to watch ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンク…

仏Cosmetic360に3Dメイクプリンター、IoTコスメなどのイノベーションが…

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アモーレパシフィック「世界で最も革新的な企業」に4年連続ランクインの理由

◆ English version: Why Amore Pacific has made the “World’s Most Innovative Companies” list 4 years in a row ◆ New English article ◆ 新着…

花王のオープンイノベーションで、技術と消費者ニーズは一貫して融合する

◆ English version: More Than Skin Deep: Kao develops cutting-edge beauty technology through open innovation ◆ New English article ◆ 新着記…

ロレアルなど美容企業トップ3の研究開発動向から、来たるべき未来が見えてくる

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AI活用で顧客エンゲージメント率が27倍に。化粧品各社が取り組む事例とその効果

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資生堂のパーソナライゼーション戦略。「実験」を重ねる手法がもたらす先は?

◆ English version: Where is Shiseido in its road to 2020? ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 …