BeautyTech.jp記事

595

メンズコスメの取扱い10年、銀座ロフトの直近トレンドにみる男性顧客のインサイト

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li

男性性とジェンダーレス。拡大する欧米のメンズコスメ市場を牽引する2つの潮流

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li

ロレアルなど牽引の中国男性コスメ。KOLからeスポーツまで多彩なプロモーション

◆ English version: In China, KOLs and esports teams are the stars of male beauty ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン…

メンズメイクアップ「NUDO」のZ世代共創戦略。キーワードは「友だちにわたすもの」

◆ English version: Equal billing: Co-creating Japanese men’s makeup brand NUDO with Gen Z ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。…

サティス製薬、アジャイル手法でD2C企業を支えOEMプラットフォームの構築へ

◆ English version: Saticine Medical uses agile methods to support D2C companies and build OEM platforms ◆ New English article ◆ 新着記事を…

泡シャワー「KINUAMI」、繊細男子向け「BOTCHAN」、異業種こその大胆さ

◆ English version: Combining brawn with beauty in fun cosmetics ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録くだ…

アイスタイル、日本のメンズコスメ市場拡大のため全男性社員をインフルエンサー化へ【20…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li

エシカル&リュクス、男性コスメ、AI。パリで3回目のBeautyTech Meet…

◆ English version: Ethics, luxury goods, men’s cosmetics, and AI @ The 3rd Beauty Tech Paris MeetUp ◆ New English article ◆ 新着記事をお…

FIVEISM×THREEが開けた風穴。日本で男性のメイクアップが普通になる日

◆ English version: Makeup gets manly in Japan with FIVEISM x THREE ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録…

バルクオム、2019年をメンズコスメ普及元年にする立役者の戦略

◆ English version: Bulk Homme charges ahead, bringing men’s cosmetics into the mainstream ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします…