BeautyTech.jp記事

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メンズメイクアップ「NUDO」のZ世代共創戦略。キーワードは「友だちにわたすもの」

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サティス製薬、アジャイル手法でD2C企業を支えOEMプラットフォームの構築へ

◆ English version: Saticine Medical uses agile methods to support D2C companies and build OEM platforms ◆ New English article ◆ 新着記事を...

泡シャワー「KINUAMI」、繊細男子向け「BOTCHAN」、異業種こその大胆さ

◆ English version: Combining brawn with beauty in fun cosmetics ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録くだ...

アイスタイル、日本のメンズコスメ市場拡大のため全男性社員をインフルエンサー化へ【20...

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エシカル&リュクス、男性コスメ、AI。パリで3回目のBeautyTech MeetUp

◆ English version: Ethics, luxury goods, men’s cosmetics, and AI @ The 3rd Beauty Tech Paris MeetUp ◆ New English article ◆ 新着記事をお...

FIVEISM×THREEが開けた風穴。日本で男性のメイクアップが普通になる日

◆ English version: Makeup gets manly in Japan with FIVEISM x THREE ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録...

バルクオム、2019年をメンズコスメ普及元年にする立役者の戦略

◆ English version: Bulk Homme charges ahead, bringing men’s cosmetics into the mainstream ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします...

BeautyTech.jp著者&編集部による2019年に注目したい分野、コト、モノ

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欧州美容ブランドの知恵が結集、2019年に「売れるため」の3大トレンド

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男性も支持、日本産精油とデータで香りのパーソナライズ化に挑むCODE Meee

◆English version: Of Scents and Personal Sensibilities ◆New English article ◆新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb...