BeautyTech.jp記事

60
ノート

中国美容ブランドの意外なクロスボーダーマーケティング、人民日報とのコラボも

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

中国発、ビッグデータから生まれたIT業界人向けヘアケアブランド「ITCareLab」

◆ English version: Chinese haircare brand ITCareLab wields big data to develop products for the IT crowd ◆ New English article ◆ 新着記事を...

「anybot」がLINE上で、化粧品ブランドのOMO展開を短期間低コストで支援へ

◆ English version: Anybot offers any brand fast and low-cost OMO support on LINE ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン...

YouCamのパーフェクトがアリババと電撃提携、 “ポストARメイク”の世界

◆ English version: YouCam company’s surprising tie-up with Alibaba and the world beyond AR makeup ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

小紅書は勢いを維持できるのか。SNS型ECは競合の雲集や蜜芽なども成長加速

◆ English version: RED’s recent woes give rivals the green light to catch up on social commerce giant ◆ New English article ◆ 新着記事をお...

中国初のFaB開催、テック先進国で消費者が求めるニューラグジュアリーとは

◆ English version: FaB’s first China event explores new luxury’s appeal to tech-savvy consumers ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

進む化粧の低年齢化、中国「00后」に既存のマーケティング手法は通用しない

◆ English version: Makeup Marketing Needs Facelift to Target China’s post-00 Crowd ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

中国ライブ動画配信サービス覇者「YY」の全容と美容プロモーションの可能性

◆ English version: Will beauty brands use China’s top live-streaming service YY? ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリ...

Meituなど中国の肌診断、アプリから店頭まで精度を求める女性のニーズで進化中

◆ English version: Who’s the fairest of them all? — Ask the Skin diagnosis app by Meitsu. ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします...

中国SuperMonkeyなどWeChatで即予約、都度参加のフィットネス体験記

◆ English version: We sweat it out at China’s new WeChat-friendly fitness gyms ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン...