BeautyTech.jp記事

33
ノート

韓国スキンケアCOSRX、米国そして東南アジア市場開拓の急先鋒といわれる理由

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

韓国版アマゾンと呼ばれるECユニコーンのクーパン、競争激化でも一強めざす

◆ English version: South Korea’s Amazon-equivalent Coupang sparkles, aims to take the e-commerce crown at home ◆ New English article ◆ 新...

オリーブヤングが韓国国内から海外へオンライン店舗で攻勢へ。日本では楽天に進出

◆ English version: South Korea’s Olive Young set on the overseas market with their online stores ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

MEDIHEALで中国市場を席巻、韓国の美容ユニコーンに成長したL&P Cosmetics

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE: https://l...

UNPAなど、ニベア・アクセラレータが選んだ韓国の美容スタートアップ5社の顔ぶれ

◆ English version: The 5 Korean beauty startups selected by NIVEA Accelerator ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンク...

セフォラがシコールはじめ化粧品専門店の激戦地、韓国へ進出。その意図は?

◆ English version: Sephora’s strategic move into the South Korean Cosmetics Market ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

LG生活健康はM&Aで急成長中、LG電子の美容機器でグループ相乗効果はいかに

◆ English version: LG H&H calling: How this Korean company is thriving with M&A ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン...

サムスン電子が次世代の美容&ヘルスケア事業を開拓、スタートアップの育成、連携も

◆ English version: Samsung spins off next-generation beauty, healthcare businesses ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

OMO型ストアを柔軟に実現するTEMPOCLOUDの「購買体験の網の目」

◆ English version: TempoCloud to revolutionize the online-offline scene with more stores and live inventory access ◆ New English article ◆...

海外のメンズコスメトレンドを俯瞰すると若い世代のジェンダーレス意識がみえる

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE: https://l...