BeautyTech.jp記事

36
ノート

韓国セフォラがオープン、AMUSEなど独占販売する3つの韓国ブランドと今後の戦略

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

韓国スティモンが宣言する「化粧品業界のファストビューティ」日本に上陸

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

アモーレパシフィック「世界で最も革新的な企業」に4年連続ランクインの理由

◆ English version: Why Amore Pacific has made the “World’s Most Innovative Companies” list 4 years in a row ◆ New English article ◆ 新着...

韓国スキンケアCOSRX、米国そして東南アジア市場開拓の急先鋒といわれる理由

◆ English version: How Korean skincare brand COSRX has harnessed out the East Asian market ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。...

韓国版アマゾンと呼ばれるECユニコーンのクーパン、競争激化でも一強めざす

◆ English version: South Korea’s Amazon-equivalent Coupang sparkles, aims to take the e-commerce crown at home ◆ New English article ◆ 新...

オリーブヤングが韓国国内から海外へオンライン店舗で攻勢へ。日本では楽天に進出

◆ English version: South Korea’s Olive Young set on the overseas market with their online stores ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

MEDIHEALで中国市場を席巻、韓国の美容ユニコーンに成長したL&P Cosmetics

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE: https://l...

UNPAなど、ニベア・アクセラレータが選んだ韓国の美容スタートアップ5社の顔ぶれ

◆ English version: The 5 Korean beauty startups selected by NIVEA Accelerator ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンク...

セフォラがシコールはじめ化粧品専門店の激戦地、韓国へ進出。その意図は?

◆ English version: Sephora’s strategic move into the South Korean Cosmetics Market ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

LG生活健康はM&Aで急成長中、LG電子の美容機器でグループ相乗効果はいかに

◆ English version: LG H&H calling: How this Korean company is thriving with M&A ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン...