BeautyTech.jp記事

550

ロレアルは5G×AIライブ、コロナ後の中国で売上増のブランドが実行した施策とは

◆ English version: How brands like L’Oréal use 5G, AI-powered livestreaming to boost sales in post-coronavirus China ◆ New English article…

ベルリン発TOAが提唱「生きること」を支える LifeTech、衣食住から美容領域…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li

中国でのネイル需要増、MissCandyなど人気ブランドやAIネイルプリンターも登…

◆ English version: Nailing it in China: Spike in demand for apps and DIY devices for beauty at one’s fingertips ◆ New English article ◆ 新…

【関連記事まとめ】東急ハンズ、アバターの接客でUV製品の販売を実証実験ほか

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li

Spartyのパーソナライズ・プラットフォーム構想、新スキンケア「HOTARU」で…

◆ English version: Hotaru — a glowing new skincare brand from Japanese personalization specialist Sparty ◆ New English article ◆ 新着記事…

meecoなど5つの美容ECサイトが経験した外出自粛下での売上とユーザー行動の変化

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li

花王が考えるポストコロナのSDGs、日本らしさのあるESG戦略でめざすもの

◆ English version: Kao’s clean and green ESG strategy rooted in traditional “win-win-win” Japanese philosophy ◆ New English article ◆ 新…

美容分野のデジタルメディア、勝ちパターンなき時代はユーザーとの「信頼関係」も軸に

◆ English version: Trust and targeted marketing will be key for beauty-based digital media ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。…

完美日記や3CEを支える韓国ODM大手COSMAX、その強さの背景を探る

◆ English version: Major South Korean ODM COSMAX proves their business model is pandemic-proof, sees sales skyrocket as demand for technology…

LUSHなど活用、Z世代が「病みつきになる」#ASMR、美容動画での活用事例

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li