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SDGsへの取組みは企業メリット。ミレニアル世代の本音と政治家の議論から

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韓国の美容専門エージェンシーBeaus Companyは大手も頼る「外部戦略室」

◆ English version: Korean consultancy Beaus Company handles marketing strategies for big-name beauty companies ◆ New English article ◆ 新着...

オルビスもBAのワークウェアで採用。シタテルが手がけるビジュアルブランディング

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IPSY、世界最大の美容サブスクとして独走の背景にあるファンとアルゴリズム

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アフリカ系起業家によるクールなD2Cは世界を包み込むか。初のFaB Africa開催

◆ English version: African entrepreneurs take on the world with stylish D2C businesses — FaB Africa’s first meet up ◆ New English article ...

中国発、ビッグデータから生まれたIT業界人向けヘアケアブランド「ITCareLab」

◆ English version: Chinese haircare brand ITCareLab wields big data to develop products for the IT crowd ◆ New English article ◆ 新着記事を...

オルビスのリアルとデジタルの融合は次のステージへ。OMOや新ビジネスへ挑む

◆ English version: Fusing the real world with digital: Orbis reaches new heights ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリン...

超パーソナライズ化へ、DNAレベルで化粧品マッチング。米EpigenCareなどの挑戦

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アーユルヴェーダが世界を席巻なるか。クリーンビューティ時代の新トレンド

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韓国セフォラがオープン、AMUSEなど独占販売する3つの韓国ブランドと今後の戦略

◆ English version: Why Sephora is seeking elbow room in the saturated South Korean market ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。...