BeautyTech.jp記事

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欧州の注目インディー4ブランドにみる「環境」と「多様性」への希求

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小林製薬グループがアロエに特化したオーガニック化粧品で唯一無二をめざす

◆ English version: In Japan, two major companies take the lead in organic cosmetics ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

大手スーパー・イオンが若い世代と汗を流して生産から取り組むオーガニック

◆ English version: Supermarket chain Aeon leads the path for organic cosmetics in Japan ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以...

マツモトキヨシ、店頭の顧客ニーズからいち早くオーガニックPBを出した先見の明

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越境ECの概念を根底からくつがえす、 「ネットインバウンド市場」を創出するジグザグ

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起業するのに最適な都市、ベルリンに集うビューティスタートアップ

◆ English version: What’s unique in Berlin’s #BeautyTech ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メル...

エシカル&リュクス、男性コスメ、AI。パリで3回目のBeautyTech MeetUp

◆ English version: Ethics, luxury goods, men’s cosmetics, and AI @ The 3rd Beauty Tech Paris MeetUp ◆ New English article ◆ 新着記事をお...

店舗の顧客行動を可視化した先は? 3段階で考えるネットワークカメラとAI解析ツール

◆ English version: Making ‘new retail’ a reality: ABEJA’s 3-step plan for AI in Japan’s stores ◆ New English article ◆ 新着記事をお届...

ミレニアル世代へのグローバルアプローチはナチュラル、プチプラ、SNSが鉄則

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P&G、コティ、資生堂。2018年下半期デジタル施策総まとめ

◆ English version: What did the Top 6 cosmetics makers do in the second half of 2018? ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下...