日本

278
+3

資生堂も出資のドリコス、IoTでサプリメントのパーソナライズ化。夢は医学分野へ

◆English version: Of Scents and Personal Sensibilities ◆New English article ◆新着記…

+4

男性も支持、日本産精油とデータで香りのパーソナライズ化に挑むCODE Meee

◆English version: Of Scents and Personal Sensibilities ◆New English article ◆新着記事…

+4

美容室を毎日行く場所へ。MEZONはサロン業界のゲームチェンジャーとなるか

◆English version: Get Salon savvy with the MEZON app ◆New English article ◆新着記事…

+4

8名の会社でヒット連発。「フジコ」ブランド戦略は日本人だけでなく中国KOLをも魅…

◆English version: When Small is Beautiful -The 8-person team behind Fujiko’s global su…

+11

J-Beautyの躍進は「テクノロジー」「新しい視点」「トライアル」で攻める

◆English version: Outlook for J-Beauty ◆New English article ◆新着記事をお届けします。…