【法人用】バックナンバー読み放題プラン

+4

ベルリン発TOAが提唱「生きること」を支える LifeTech、衣食住から美容領…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+5

ロレアルは5G×AIライブ、コロナ後の中国で売上増のブランドが実行した施策とは

◆ English version: How brands like L’Oréal use 5G, AI-powered livestreaming to boost …

+4

中国でのネイル需要増、MissCandyなど人気ブランドやAIネイルプリンターも…

◆ English version: Nailing it in China: Spike in demand for apps and DIY devices for be…

+4

コロナ禍で急成長、友人とバーチャルショッピングなど欧米Z世代向けサービス4選

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+6

Spartyのパーソナライズ・プラットフォーム構想、新スキンケア「HOTARU」…

◆ English version: Hotaru — a glowing new skincare brand from Japanese personalization…

+6

meecoなど5つの美容ECサイトが経験した外出自粛下での売上とユーザー行動の変…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+5

花王が考えるポストコロナのSDGs、日本らしさのあるESG戦略でめざすもの

◆ English version: Kao’s clean and green ESG strategy rooted in traditional “win-win-…

+8

美容分野のデジタルメディア、勝ちパターンなき時代はユーザーとの「信頼関係」も軸に

◆ English version: Trust and targeted marketing will be key for beauty-based digital me…

+4

完美日記や3CEを支える韓国ODM大手COSMAX、その強さの背景を探る

◆ English version: Major South Korean ODM COSMAX proves their business model is pandemi…

LUSHなど活用、Z世代が「病みつきになる」#ASMR、美容動画での活用事例

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…