【法人用】バックナンバー読み放題プラン

+3

韓国スキンケアCOSRX、米国そして東南アジア市場開拓の急先鋒といわれる理由

◆ English version: How Korean skincare brand COSRX has harnessed out the East Asian mar…

+3

メンズメイクアップ「NUDO」のZ世代共創戦略。キーワードは「友だちにわたすもの…

◆ English version: Equal billing: Co-creating Japanese men’s makeup brand NUDO with Ge…

+4

P&G、コティ、資生堂。2019年上半期デジタル施策総まとめ

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+3

ロレアル、ユニリーバ、エスティ ローダー。2019年上半期デジタル施策総まとめ

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+6

ユニリーバのパーソナライズ・シャンプー「Laborica」は日本初社内ベンチャーより誕生

◆ English version: Born from an in-house venture — Unilever Japan’s personalized sham…

+4

ウルタ・ビューティの「デジタル・スタイリスト」は人間的ふれあいをもたらす

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+7

エスティ ローダーなどNY「テック先進組」が議論する次世代型パーソナライゼーショ…

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Faceb…

+5

Meituなど中国の肌診断、アプリから店頭まで精度を求める女性のニーズで進化中

◆ English version: Who’s the fairest of them all? — Ask the Skin diagnosis app by Mei…

+2

MEMEBOX、世界で最も革新的な美容企業9位にランクされるその実力とは

◆ English version: Why Memebox is a global beauty innovator ◆ New English article ◆ …

+10

中国SuperMonkeyなどWeChatで即予約、都度参加のフィットネス体験記

◆ English version: We sweat it out at China’s new WeChat-friendly fitness gyms ◆ New …