サイエンス

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ノート

Kylie Skinなどセレブもヴィーガンコスメブランドを立ち上げ、市場が拡大中

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ドイツG-Beautyが米国で脚光、クリーンかつ高機能で次のビッグトレンドになるか

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アマゾン初のPBスキンケアBELEI、「ちょうどよさ」とあえての「没個性」が狙うもの

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成分分析、クチコミ、肌診断も。新境地で躍進する中国の化粧品アプリ「美麗修行」

◆ English version: Chinese app Beauty Evolution lets users review ingredients and offers skin diagnosis ◆ New English article ◆ 新着記事を...

「発酵」「アンチエイジング」がキーワード。原料レベルから未来の化粧品を先取り【CITE...

◆ English version: All about fermentation and anti-aging: CITE Japan 2019 shows off the cosmetic ingredients of the future ◆ New English ar...

サティス製薬、アジャイル手法でD2C企業を支えOEMプラットフォームの構築へ

◆ English version: Saticine Medical uses agile methods to support D2C companies and build OEM platforms ◆ New English article ◆ 新着記事を...

中国ブランドのスキンケアは、天然・自然志向がますます高まる【中国美容博覧会2019】

◆ English version: 4 trends seen at China Beauty Expo 2019: naturalism, lipstick, Korean styles, and men’s makeup ◆ New English article ◆...

ファーメンステーションの化粧品原料「プレミアムエタノール」は循環経済をも生み出す

◆ English version: The story behind this rare 100% circular bioethanol from Japan ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリ...

「クリーン&グリーン・ビューティ」 美容業界を読み解くまとめ(1): GW Special

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クラランスも挑むZ世代向け共感マーケティング。エシカル、ヘルシー、自己肯定が鍵

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