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花王とパナソニック、ファインファイバー用“精密機器”で協働、1,000億円事業へ

◆ English version: More than skin deep: Kao and Panasonic co-develop high-precision device for weaving fine fiber in a new 943 million-dollar...

2020年の韓国コスメ、激戦から生まれる注目トレンド&ブランドをGlowPickに聞く

◆ English version: Top picks by GlowPick for 2020: South Korean brands and trends to watch out for ◆ New English article ◆ 新着記事をお届け...

オーガニックやハラル認証の「取得戦略」、グローバル市場で求められる信頼性とは

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FaB パリ。循環型、クリーンビューティの起業家は消費のあり方を変えられるか

◆ English version: At FaB Paris, fashion and beauty entrepreneurs aim for ethical consumption ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けしま...

「サステナブルの波はとまらない」美容業界を読み解くまとめ(6):New Year Special

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第1回Japan BeautyTech Awards大賞発表、人を幸せにするイノベーションとは

◆ English version: Startup Perfect Corp outshines Kao to clinch first prize at the Inaugural Japan BeautyTech Awards ◆ New English article ...

エスティ ローダーが韓国Dr.Jart+の親会社を買収、サイエンスと芸術性を評価

◆ English version: Estée Lauder buys out Korean brand Dr. Jart+’s parent company, praising innovation and brand concept ◆ New English arti...

コスモプロフ・アジア2019、新トレンドとして食材と美容の融合、K-Beautyは健在

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資生堂が買収のドランクエレファント、攻めのコンセプトを実体験レビュー

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FaBベルリン、美容やアパレル起業家たちが希求するサステナブルビジネス

◆ English version: FaB Berlin brings together beauty and apparel entrepreneurs working towards sustainability ◆ New English article ◆ 新着...