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第1回Japan BeautyTech Awards大賞発表、人を幸せにするイノベーションとは

◆ English version: Startup Perfect Corp outshines Kao to clinch first prize at the Inaugural Japan BeautyTech Awards ◆ New English article ...

資生堂が買収のドランクエレファント、攻めのコンセプトを実体験レビュー

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各社本気のサステナブルビューティ、リユース、廃棄食品活用、そしてゴミのゼロ化へ

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オドレート、Tシャツで体臭ケアをパーソナライズ化。美容や医療へも応用可能な技術

◆ English version: The Smell of Sweet Success from a Sweaty Tee ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録くだ...

「発酵」「アンチエイジング」がキーワード。原料レベルから未来の化粧品を先取り【CITE...

◆ English version: All about fermentation and anti-aging: CITE Japan 2019 shows off the cosmetic ingredients of the future ◆ New English ar...

サティス製薬、アジャイル手法でD2C企業を支えOEMプラットフォームの構築へ

◆ English version: Saticine Medical uses agile methods to support D2C companies and build OEM platforms ◆ New English article ◆ 新着記事を...

LUSHがデジタルを通じて実現する”ネイキッド”、心に響くサステナビリティ

◆ English version: LUSH opens largest Asian flagship store in Shinjuku, Tokyo ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンク...

花王のオープンイノベーションで、技術と消費者ニーズは一貫して融合する

◆ English version: More Than Skin Deep: Kao develops cutting-edge beauty technology through open innovation ◆ New English article ◆ 新着記...

マツモトキヨシ、店頭の顧客ニーズからいち早くオーガニックPBを出した先見の明

◆ English version: In Japan, two major companies take the lead in organic cosmetics ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

ポーラ・オルビスHDの革新は、MIRC研究員が世界中をぶらぶらすることから始まる

◆ English version: Pola Orbis’ wandering wonders are the key to open the future ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリ...