マーケティング

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中国でのネイル需要増、MissCandyなど人気ブランドやAIネイルプリンターも登…

◆ English version: Nailing it in China: Spike in demand for apps and DIY devices for beauty at one’s fingertips ◆ New English article ◆ 新…

韓国ロッテがインフルエンサーブランドの育成と独占販売、年間20のローンチを目標

◆ English version: South Korea’s Lotte incubates influencers’ ideas, targets launch of 20 new brands this year ◆ New English article ◆ 新…

顧客の可視化とその先を。 ブランドオフィシャルやKARTEで描くファン醸成セオリー

◆ English version: Business a la KARTE: Marketing tools from Japan that visualize customer behaviors ◆ New English article ◆ 新着記事をお届…

ポストコロナ、ポストクッキー時代の美容ブランドが目指すべき「ゼロパーティデータ」

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インド版セフォラと呼ばれる美容系EC「Nykaa」オムニチャネル化も推進し成長

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資生堂、ロレアルなど外資からKOLまで、COVID-19影響下の中国はどうだったの…

◆ English version: Cosmetics in the time of COVID-19: Impact on China’s beauty market, from Shiseido and L’Oréal to national brands ◆ New…

米国のD2C「リアル店舗」戦略を支えるRaaS、アフターコロナのその価値は【NRF…

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【関連記事まとめ】Cosmepolitan、新型コロナ対策で需要が増すサニタイザー製造のOEMサ…

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ロレアル インディア、「後発」ながらミレニアル世代をデジタル戦略で魅了し急伸へ

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P&G、資生堂、コティ。2019年下半期デジタル施策総まとめ

◆ English version: P&G, Shiseido, Coty: 2H2019 Corporate Strategies in a 7-min Glance (part 2) ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けしま…