マーケティング

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ロレアルは5G×AIライブ、コロナ後の中国で売上増のブランドが実行した施策とは

◆ English version: How brands like L’Oréal use 5G, AI-powered livestreaming to boost sales in post-coronavirus China ◆ New English article…

中国でのネイル需要増、MissCandyなど人気ブランドやAIネイルプリンターも登…

◆ English version: Nailing it in China: Spike in demand for apps and DIY devices for beauty at one’s fingertips ◆ New English article ◆ 新…

コロナ禍で急成長、友人とバーチャルショッピングなど欧米Z世代向けサービス4選

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Spartyのパーソナライズ・プラットフォーム構想、新スキンケア「HOTARU」で…

◆ English version: Hotaru — a glowing new skincare brand from Japanese personalization specialist Sparty ◆ New English article ◆ 新着記事…

美容分野のデジタルメディア、勝ちパターンなき時代はユーザーとの「信頼関係」も軸に

◆ English version: Trust and targeted marketing will be key for beauty-based digital media ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。…

LUSHなど活用、Z世代が「病みつきになる」#ASMR、美容動画での活用事例

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Glossierや完美日記、ユニコーン級D2Cブランドの成長を支えるファンコミュニ…

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中国新興ブランドの「カプセル口紅」がコロナ禍で人気上昇、癒やしと実用性が理由

◆ English version: Capsule lipstick taking young Chinese market by storm with cheeky packaging, new consumer needs ◆ New English article ◆ …