マーケティング

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韓国ロッテがインフルエンサーブランドの育成と独占販売、年間20のローンチを目標

◆ English version: South Korea’s Lotte incubates influencers’ ideas, targets launch of 20 new brands this year ◆ New English article ◆ 新…

男性性とジェンダーレス。拡大する欧米のメンズコスメ市場を牽引する2つの潮流

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Z世代をつかむならTikTokへ。NYXなどの米国ブランドに舵を切らせた破壊力

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顧客の可視化とその先を。 ブランドオフィシャルやKARTEで描くファン醸成セオリー

◆ English version: Business a la KARTE: Marketing tools from Japan that visualize customer behaviors ◆ New English article ◆ 新着記事をお届…

中国で「マスクメイク」が大きなトレンド、アイメイク製品やスキンケアも好調な売上

◆ English version: Mask-conscious makeup boosts eye makeup and skincare sales in China ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下…

仏ディオールやゲランなど大手から新興D2Cまで「非接触リテール」への工夫

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中国漢方コスメ、製薬会社の信頼性とTikTokなどソーシャル活用で若者に浸透

◆ English version: Growing demand for health and beauty boost market for cosmetics made with Traditional Chinese Medicine ◆ New English arti…

「デジタルマーケティングのトレンド」美容業界を読み解くまとめ(6):GW2020

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