マーケティング

7
ノート

OMO型ストアを柔軟に実現するTEMPOCLOUDの「購買体験の網の目」

◆ English version: TempoCloud to revolutionize the online-offline scene with more stores and live inventory access ◆ New English article ◆...

中国ブランドは、地方から都市圏の「95后」たちへも浸透中。YES! ICなどにみる躍進

◆ English version: How Chinese brands are infiltrating local areas and urban Gen-Zers ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下...

ユニリーバやP&Gも参加するLoopが変える世界、LUSHが試みる廃棄物ゼロの日常

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

MESHWellやfatch、ファッション業界気鋭のHRスタートアップがつくる「つながり」

◆ English version: Two HR startups are changing how people work in Japan’s fashion industry ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けしま...

オルビスの「一貫」のメディアミックス戦略など、COSME Techからの学び

◆ English version: Orbis unveils branding strategy success after restructuring and product renewal ◆ New English article ◆ 新着記事をお届...

クラランスも挑むZ世代向け共感マーケティング。エシカル、ヘルシー、自己肯定が鍵

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

アイスタイル、日本のメンズコスメ市場拡大のため全男性社員をインフルエンサー化へ【20...

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...