マーケティング

8
ノート

大手スーパー・イオンが若い世代と汗を流して生産から取り組むオーガニック

◆ English version: Supermarket chain Aeon leads the path for organic cosmetics in Japan ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以...

マツモトキヨシ、店頭の顧客ニーズからいち早くオーガニックPBを出した先見の明

◆ English version: In Japan, two major companies take the lead in organic cosmetics ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下の...

起業するのに最適な都市、ベルリンに集うビューティスタートアップ

◆ English version: What’s unique in Berlin’s #BeautyTech ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メル...

世界的なヴィーガンコスメ人気、欧米では大手参入で大衆化・プチプラ化も進む

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

エシカル&リュクス、男性コスメ、AI。パリで3回目のBeautyTech MeetUp

◆ English version: Ethics, luxury goods, men’s cosmetics, and AI @ The 3rd Beauty Tech Paris MeetUp ◆ New English article ◆ 新着記事をお...

ミレニアル世代へのグローバルアプローチはナチュラル、プチプラ、SNSが鉄則

◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下のリンクからご登録ください。 Facebookページ|メルマガ(隔週火曜日配信) LINE:https://li...

P&G、コティ、資生堂。2018年下半期デジタル施策総まとめ

◆ English version: What did the Top 6 cosmetics makers do in the second half of 2018? ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下...

ロレアル、ユニリーバ、エスティ ローダー。2018年下半期デジタル施策総まとめ

◆ English version: What did the Top 6 cosmetics makers do in the second half of 2018? ◆ New English article ◆ 新着記事をお届けします。以下...